Veel gestelde vragen - HelloWall
15517
page-template-default,page,page-id-15517,theme-bridge,qode-listing-1.0.1,qode-social-login-1.0,qode-news-1.0.2,qode-quick-links-1.0,qode-restaurant-1.0,woocommerce-no-js,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,columns-4,qode-product-single-tabs-on-bottom,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-13.0,qode-theme-bridge,bridge-child,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.4,vc_responsive

Wat zijn de verzendkosten?

Wij verzenden alle bestellingen binnen Nederland en België gratis.

 

Hoe lang is de levertijd?

Je ontvangt jouw HelloWall binnen 7 werkdagen in huis.

 

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

Je kan bij ons betalen met iedere bank via iDEAL en Bancontact / Mister Cash.

 

Is het frame makkelijk in elkaar te zetten?

Ja! Het frame bestaat uit vier zijden en vier hoeken om de zijden aan elkaar te verbinden. Dit doe je door de schroefjes vast te draaien met de bijgeleverde inbussleutel. Hierna bevestig je de wandbevestigingen aan de muur en hang je de HelloWall hier aan op. De uitgebreide stappen vind je in de bijgeleverde handleiding of in de instructievideo.

 

Hoe verwissel ik het doek?

Je kan het doek er makkelijk uit trekken met het labeltje. Het nieuwe doek bevestig je op dezelfde manier: druk de pees rondom in het frame. Dit is ook terug te vinden in de bijgeleverde handleiding.

 

Hoe bestel ik alleen een nieuw doek?

Bestel de HelloWall in dezelfde maat als het frame dat je al hebt. Kies bij de opties voor het frame voor ‘Geen frame’. Je bestelt nu alleen het doek.

 

Welk formaten zijn er?

In de webshop vind je een aantal verschillende maten. Liever een andere maat? Neem dan even contact met ons op!

 

Waarom zitten er vouwen in het textieldoek?

Door de grote formaten worden de doeken zorgvuldig opgevouwen tijdens het verzenden. Hierdoor kunnen er lichte vouwlijnen ontstaan. Wanneer je het doek in het frame drukt verdwijnen deze vouwen vanzelf door de spanning dat op het doek staat.

 

Hoe kan ik mijn eigen afbeelding uploaden?

Je kan jouw afbeelding uploaden op de productpagina, in de winkelmand of na het bestellen. Klik op de knop ‘Browse’ en selecteer de gewenste afbeelding. Wacht hierna even tot de afbeelding is geüpload.

 

 

Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.